مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

ساخت وبلاگ

امکانات وب

معرفی مهمترین ابزارهای تولید محتوا

در این مقاله قصد داریم در مورد چند ابزار تولید محتوا صحبت کنیم بنابراین اگر قصد دارید در این مورد اطلاعاتی داشته باشید این مقاله را مطالعه کنید.
نرم افزار Advanced Video Compressor برای فشرده سازی کلیپ
حتماً این روز ها کلیه ما در اینستاگرام فعّال هستیم و مطلقاً زیاد سرگرم ساخت و ساز محتوای ویدیویی هستیم. به همین برهان شاید موردنیاز باشد تا وسعت ویدیوهای خویش را نادر‌خیس کنیم تا بتوانیم وسعت معدود‌تری از وب مصرف کنیم.
البتّه این برنامه تنها به فضای اینستاگرام ختم نخواهد شد و قطعاً نیاز به ساخت‌و‌ساز و تکثیر محتوای ویدیویی در بقیه پلتفرم‌های آنلاین (آپارات، نماشا و…) هم خوا‌هیم داشت و آنجا کاهش هرچه بیشتر وسعت ویدئو برای ما اهمیّت متعددی پیدا خواهد کرد.
مهم ترین خصوصیت بارز این برنامه، کاهش وسعت ویدئو، سوای افت کیفیّت می‌باشد که بسیار کارکشته فعالیت می‌نماید و این قابلیّت را دارااست که شما بتوانید ترازو کاهش وسعت را تهیه کرده و وسعت دلخواه خویش را از نرم‌افزار تحویل بگیرید.
شما با استعمال از این نرم‌افزار می‌توانید فولدر های ویدیویی خویش را به صورت محسوسی فشرده نمائید با این تفاوت که هیچ سیرتکامل افت کیفیتی در آن به وجود نخواهد آمد و شما فقط وسعت آن را کاهش خواهید اعطا کرد ، این نرم‌افزار از گونه های فرمت های ویدیویی مانند : AVI, WMV, FLV, 3GP, MKV, MOV, MP4, MPEG, MPG, DIVX, XVID, ASF, AVM, AVS, DAT, F4V, NSV, OGM, RM, RMVB, TP, TS, VOB پشتیبانی می نماید و شمارا قدرتمند می سازد تا پوشه ها را با گاز فشرده سازی کرده و به راحتی از آن به کارگیری فرمائید.

نرم افزار Mojo‌ برای ساخت استوری‌های قشنگ در اینستاگرام
بسیار خوب تا به اینجا بیشتر به اپلیکیشن های زیر دسکتاپ پرداختیم و از اینجا به آنگاه میخواهیم تعدادی ابزار ساخت و ساز محتوای الکترونیکی برای ایجاد محتوای دیجیتال را برای تلفن همراه های هوشمند مطرح کنیم.
در حالتی که به دنیال این میباشید که استوری های عجیب ساخت نمایید و آن را در کاغذ اینستاگرام خویش به اشتراک بگذارید، به کار گیری از این برنامه را به شما پیشنهاد می کنم که البتّه در ۲ ورژن اندروید و IOS قابل استعمال میباشد.
این نرم افزار با یاری قابلیّت های بسیار توسعه یافته، قابلیت ساخت‌و‌ساز استوری های جذّاب را برای شما ساخت خواهد کرد و میتوانید از آن تحت عنوان یک ابزار ساخت و ساز محتوا، برای جذب مشتریان بالقوّه به کارگیری نمائید.
برخی از تجهیزات و قابلیت و امکان های نرم افزار mojo – Video Stories Editor for Instagram اندروید :

تولید استوری های خوشگل و عجیب سوای هیچ سیرتکامل محدودیتی
دسترسی به بیشتراز ۵۰ قالب متعدد برای هر نوع مدیا
گزینش مدل های متفاوت تایپ کردن متن برای خوشگل سازی استوری ها
تیم بندی همه قالب ها و مدل ها در مجموعه هایی متنوع
اخذ فولدر های خروجی با کیفیتی فوق العاده بالا

mojo ابزار توانا تشکیل داد استوری در اینستاگرام
نرم افزار INshot برای دستکاری عکس و کاور
به طبعً برای شما هم اتفاق افتاده که با تلفن همراه خودتون عکس گرفتید و درپی یک نرم افزار توانا می‌باشید تا ملاحظه کنید که چطور میتوانید در کوتاه ترین فرصت و به یاری ابزارها وقابلیّت های کاربردی، تصاویر خویش را بازنویسی فرمایید.
با یاری InShot Video Editor روی فیلم و عکس های خویش آوا یا این که متن قرار داده و با دستکاری آن‌ها، در بقیه شبکه‌های‌اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید. یکی مهم‌ترین خصوصیت های این نرم افزار اضافه کردن افکت بلور و محو کردن گوشه و کنار سوژه میباشد که جذابیت خاصی به آنان میدهد.به طورکل میتوان بیان کرد مواقعی مانند: عدم کراپ تصاویر در اینستاگرام، رابط کاربری سهل وآسان، بلور کردن فیلم ها و تشکیل داد فیلم و اسلاید شوهای موزیکال میباشد که باعث به محبوبیت بسیار و نیز کسب امتیاز بالای ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی شد‌ه‌است. قابل ذکر میباشد که خروجی های اپلیکیشن در مسیر sdcard/InstaShot ذخیره میگردد.

خصوصیت های اپلیکیشن InShot Video Editor اندروید :
-تشکیل داد فیلم و ویدیو های موزیکال
-اضافه کردن متن به تصاویر و فیلم ها
-پشتیبانی از هشتگ در اینستاگرام
-ایجاد کرد ویدیو و افزودن آوا به آن
-تار و محو کردن حواشی به امداد افکت Blur
-ایجاد کرد دابسمش و لب خوانی روی صدا و ترانه ها

نرم افزار inshot ابزاری برای ساخت و ساز محتوای تصویری
نرم افزار Photo برای بازنویسی عکس در تلفن همراه
امّا یکی از دیگر از ابزارهای حاذق ساخت محتوای الکترونیکی، به کارگیری از نرم افزار Photo برای هر دو سیستم استدلال اندروید و IOS میباشد. با یاری نرم افزار Photo می قدرت محتوای تصویری ساخت و ساز کرد و با امداد تجهیزات و افکت هایی که در‌این نرم‌افزار وجود داراست، بتوان خروجی قابل قبولی از تصاویر گرافیکی اخذ نمود.
یک کدام از مهمترین خصوصیت‌های این اپلیکیشن، دور و اطراف بی آلایش و کارا برای دستکاری اشکال تصاویر در فرمت های رایج PNG ، و … میباشد که فعالیت را برای ساخت‌و‌ساز کنندگان محتوای تصویری بسیار بی آلایش کرده و میتوانند با دست بازتری خروجی های ماهر تری اخذ نمایند.
این نرم افزار برای تشکیل داد گونه های پست و استوری در فضای اینستاگرام گزینه استعمال قرار گرفته می‌گردد و شما می‌توانید با یاری این نرم افزار، روز آپ تو دیت کیفیّت ساخت محتوای خویش را در اینستاگرام ارتقا دهید ضمن اینکه در وقت و مجال خویش صرفه جویی نمایید.

مثلا اصلی‌ ترین خصوصیت‌های این اپلیکیشن می شود به مورد ها ذیل اشاره کرد:
– تهیه و تنظیم رنگ , اضافه کردن جلوه ها , اضافه کردن کادر ها , کلون و …
• دارنده منحنی تغییر و تحول رنگ و افکت تصاویر
• ابزار پباده سازی
• افزودن متن , تصاویر و یا این که انواع به عکس ها
• چرخش تصاویر و یا این که تغییر‌و تحول اندازه آنها
• برطرف سازی قرمزی دیده ها , تعادل رنگ سپید و فروغ و روشنایی دور‌نما
• ذخیره تصاویر با فرمت های JPEG، PNG، GIF، WEBP و PDF
• مشاهده، دستکاری و یا این که حذف متاداده ها (EXIF، IPTC، XMP)
• ذخیره فیض آخری بر روی آلبوم و یا این که کارت اس دی
• و….

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:55

ابزار های تولید محتوای نقل قول

 

 

ابزار تولید محتوا برای نقل قول را میشناسید؟

مسلما توجه کرده‌اید که یکی پرطرفدارترین مطالب و محتواهایی که در سطح کانال‌های اجتماعی ایجاد می‌گردد، نقل پیمان‌ها میباشد. نقل پیمان‌ها و جملاتی که از جانب اشخاص پیروز و دارای شهرت در صفحه ها اجتماعی نهاده می شود، عام المنفعه عموم خیلی جالب و خواندنی میباشد. درحال حاضر درصورتی که بتوانید به امداد ابزارهایی صورت ظاهری و بصری این نقل‌ پیمان‌ها را هم قشنگ و جالب نمایید، به شمار مخاطبان‌تان مسلما اضافه میشود. حباب‌های دیدنی و بامزه‌ای که در آنان متن و پاراگراف‌ای را نقل میکنید، تأثیر متعددی در جلب کاربر دارااست.

ابزار های ساخت‌و‌ساز محتوای نقل عهد
ریسایت (Recite):
ریسایت ابزار ایجاد محتوای نقل پیمان

به یاری ریسایت Recite میتوانید نقل‌قسم‌هایی درشبکه‌های اجتماعی خویش بگذارید که جادو می‌نمایند. تارنما ریسایت، تِم‌های متعدد متعددی در چنگ شما قرار می دهد. با هر ذوق وسلیقه‌ای که داشته باشید، چیزی برای‌تان آماده شود. در حالتی که در ادامه به کارگیری از نقل‌پیمان‌ها و تأثیرگذارتر شدن آنان میباشید به طبع خصوصی به ریسایت بزنید که ضرر و زیان نخواهید کرد.

کوئوزیو (Quozio):
ساخت و ساز محتوای نقل پیمان

کوئوزیو Quozio هم ابزاری دیگر برای ساخت و ساز نقل‌عهد‌های گوناگون میباشد. این ابزار هم برای پباده سازی نقل‌عهد‌های معمولی بسیار کاربردی میباشد البته نسبت به ریسایت که در نصیب پیشین معرفی شد، از تجهیزات کمتری برخوردار‌است به همین خیال پاره ای در نشر نقل‌ قسم‌ها فعالیت را مشقت بار می‌نماید.

کوتوسکاور (Quotscover):
ایجاد محتوای نقل عهد

کوتوسکاور Quotscover ابزاری فوق‌العاده برای تبدیل کردن نقل‌ قسم‌ها به عکس کاور در کانال‌های اجتماعی میباشد. این ابزار برای مجموع کانال‌های اجتماعی کاربرد داراست. در‌حالتی که دوست دارید که مزه فن‌ای بودن را بچشید، قطعا به کوتوسکاور هم تصور کنید.

با ابزارهای مجانی تشکیل داد کُلاژ آشنا شویم

در‌صورتی‌که چرخی در صفحه ها متفاوت کانال‌های اجتماعی بزنید به طبع با مثال‌های مختلفی از کلاژها رو به رو خواهید شد. این کلاژها به عبارتی تابلوهایی می‌باشند که از یک سری تصویر در کنار هم درست شده‌اند. از جمله اشخاص در کانال‌های اجتماعی برای شادباش به دنیاآمدن دوستان‌شان زیاد از این ابزار به کارگیری می‌نمایند و همت می‌نمایند با قرار دادن تصاویر متعدد شخص در لحظه‌های زیبا، شادباش جانانه‌ای به وی بگویند. از به دنیا آمدن که بگذریم، این کلاژها برای ساخت محتواهای متعدد نیز کاربرد متعددی دارا هستند و هم از نگاه دیداری قشنگ می‌باشند و هم می توانند، داستانی زمان بر را در قالب تعدادی تصویر که کنار هم نشسته‌اند، به خیر ذکر نمایند.

ابزارهای تشکیل داد کلاژ
فُتُر (Fotor):
ابزار ایجاد کرد کلاژ در ساخت‌و‌ساز محتوای تصویری

فُخیس Fotor وب سایت فوق‌العاده‌ای برای ساختن کلاژها میباشد. با آپلود کردن تصاویری که دوست دارید از رایانه، کانال‌های اجتماعی، دراپ‌جعبه و… میتوانید کلاژی خوشگل داشته باشید. ضمن اینکه خبر بسیار خیر که می‌اقتدار در رابطه فتر به شما اعطا کرد، این میباشد که نرم افزار آن هم در قالب اندروید، اپل و ویندوز قابل به کار گیری میباشد.

فوتویزی (PHotovisi):
ایجاد کرد کلاژ در ساخت‌و‌ساز محتوای تصویری

ساختار فوتویزی PHotovisi برای ساختن کلاژ خیلی بی آلایش میباشد. به راحتی می توانید با گزینش یک تِم، عکس‌تان را به آن اضافه کرده و با اشکال متون و صورت‌ها، کلاژی دیدنی صحیح فرمایید. البته می بایست حواس‌تان باشد که چنانچه بخواهید از ورژن مجانی و در دسترس فوتویزی استعمال نمایید، نماد واترمارک یا این که به عبارتی نقش‌هایی که مثل لوگویی کوچک، هویت فوتویز را علامت می دهد روی کلاژهایی که می‌سازید، قرار خواهد گرفت.

پیکچرتولایف (Picture2life):
معرفی ابزار برای ایجاد محتوای کلاژ تصویری

پیکچرتولایف Picture2life یکی‌از کارکشته‌ترین ابزارها برای بازنویسی تصویر میباشد. خیلی سریع و معمولی به امداد آن میتوانید کلاژهایی فردی‌سازی‌گردیده بسازید و گونه های GIF را پباده سازی نمایید. سرویس ها مختلفی به طور غیررایگان هم از سوی این ابزار ایجاد کلاژ به یوزرها ارائه می‌گردد. ولی در کل مجانی و در دسترس مردم میباشد.

فوتوکلاژ (PHotoCollage):
ساخت‌و‌ساز محتوای تصویری به طور کلاژ

فوتوکلاژ PHotoCollage هم مثال‌ای از ابزارهای بدون پول میباشد که به یوزرها یاری می‌نماید، کلاژهای زیبایی متناسب با ذوق و سلیقه خویش برای اشکال کانال‌های اجتماعی مثل گوگل‌پلاس، توئیتر و… بسازند. این ابزار هم دارنده سرویس ها جانبی دیگری میباشد که استعمال از آن‌ها هزینه داراست.

گوگل فوتوز (Google Photos):
ایجاد محتوای تصویری کلاژ با گوگل

آیا می‌دانستید که گوگل در نصیب ابزارهای دستکاری تصویر خویش، ابزاری هم برای تشکیل داد کلاژ داراست؟ به یاری گوگل‌فوتوز Google Photos می توانید برای خویش کلاژهایی پباده سازی و ساخت و ساز فرمایید و آنان را روی گوگل‌درایو ذخیره نمائید. برای اینکه کیفیت کارتان بالا برود، ابزارهای دستکاری متنوعی وجود دارااست. شایسته ترین نکته قصه این میباشد که تک تک ابزارهای متنوع این ابزار تماما مجانی ارائه میشود.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 198 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:17

برترین نرم‌افزارها و ابزارهای تولید محتوای تصویری در تلفن همراه

در این مقاله قصد داریم 14 ابزار تولید محتوا را به شما آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی تولید محتوا انجام دهید. بنابراین همراه ما باشید.
شما برای ساخت و ساز محتوای تصویری با تلفن همراه به طبع نباید طراح یا این که گرافیست باشید و یا این که مهارت خاصی داشته باشید؛ بلکه با یک شناخت اجمالی نسبت به قابل انعطاف‌افزارهای متعدد و ابزارهای ساخت و ساز محتوای تصویری در موبایل و اندکی ذوق و سلیقه و طاقت می توانید شایسته ترین و کیفیت بالا‌ترین محتوای تصویری را به راحتی در موبایل خویش ایجاد فرمائید. در‌پی به معرفی یک سری نرم افزار کاربردی ایجاد محتوا و ابزارهای ساخت و ساز محتوای تصویری در گوشی میپردازیم.

 

۱۴ ابزار ساخت و ساز محتوای تصویری در گوشی


نرم افزار Picsart
این نرم‌افزار بی شک یک کدام از دوستداشتنی‌ترین ابزارهای ساخت و ساز محتوای تصویری در موبایل میباشد. با استعمال از این نرم افزار میتوانید تصاویر خویش را ادیت نمائید، روی آنان غربال یا این که استیکر بگذارید، متن بنویسید و در غایت محتوای تصویری دلخواه خویش را ایجاد فرمائید. اکثر ابزارهای این نرم افزار بدون‌پول می باشند ولی برای به کار گیری از برخی از ابزارها و فیلترهای آن می بایست اشتراک تنظیم نمایید. علاوه بر این شما می توانید پباده سازی‌های خویش را در درون نرم‌افزار با دیگر یوزرها به اشتراک بگذارید و حتی پباده سازی‌های دیگرافراد را نیز ملاحظه کنید و از آنها ایده بگیرید.
نرم افزار Snapspeed
برای ساخت و ساز محتوای تصویری در موبایل میتوانید از اپ Snapspeedاستفاده فرمائید. این اپلیکیشن مطلوب ادیت و دستکاری عکس در موبایل میباشد و اشکال ابزارها‌‌ و فیلترها را در اختیارتان قرار می دهد. به کارگیری از این نرم افزار کاربردی بسیار معمولی و آسوده میباشد.
نرم افزار Canva
این نرم افزار که با اسم بدون نقص Canva: Graphic Design & Logo, Flyer, Poster maker در دسترس میباشد، قابلیت ایجاد کرد طرح‌های گرافیکی را برای یوزرها مهیا می‌نماید. با این نرم افزار میتوانید پوستر، لوگو، بنر، کارت دعوت و اسلایدهای جالب پباده سازی فرمایید و آن‌ها‌را در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. در واقعیت با ابزارهای این اپلیکیشن میتوانید به راحتی به یک طراح تبدیل گردید و برای کانال مجازی خویش محتوا ایجاد نمائید و یا این که حتی از آن برای درآمدزایی به کارگیری فرمائید. شما با این نرم افزار میتوانید از اشکال قالب‌ها، ابزارها و فونت‌ها به کارگیری نمایید و محتوای تصویری دلخواهتان را پباده سازی نمائید.
نرم افزار VSCO
یکی از دیگر از ابزارهای ایجاد محتوای تصویری در موبایل، اپ VSCO میباشد. این نرم افزار برای بازنویسی عکس مطلوب میباشد و در آن می توانید به گونه های فیلترها و قالب‌ها دسترسی داشته باشید.
نرم افزار Coolgram
در صورتیکه می خواهید تصاویر پازلی یا این که پانوراما بسازید با‌یقین یکی شایسته ترین مورد‌های شما برای این فعالیت نرم افزار Coolgram خواهد بود. این اپ برای یوزرها اینستاگرام مطلوب میباشد.
نرم افزار Inshot
این نرم افزار که مطلوب ادیت کلیپ و ساخت محتوای تصویری با تلفن همراه میباشد، به شما قابلیت و امکان اضافه کردن صدا، جابجایی و تبدیل ویدئوها، به کارگیری از افکت‌ها و فیلترها و تهیه و تنظیم سرعت کلیپ را می دهد. این نرم افزار کاربردی مجانی میباشد و با آن می توانید نصیب‌های گوناگون ویدیو را برش زده و جابه‌جا نمایید و در غایت ویدئوی دلخواه خویش را بسازید.
نرم افزار Vivavideo
یکی‌از دیگر از اپلیکیشن‌های بدون‌پول برای دستکاری فیلم، نرم افزار Vivavideo میباشد. این اپلیکیشن در ورژن اندروید برای ادیت فیلم مطلوب میباشد و با به کارگیری از آن می توانید کلیپ را برش داده، جابه‌جا فرمائید، به آن صدا یا این که برچسب اضافه نمائید و یا این که آن را وقت گیر یا این که کوتاه فرمائید. این اپ یک کدام از دوست داستنی‌ترین و پرکاربردترین قابل انعطاف‌افزارهای ایجاد محتوای تصویری میباشد که اکثر زمان ها بلاگرها برای ادیت فیلم از آن استعمال می‌نمایند.
نرم افزار A Color Story
با نصب این نرم افزار میتوانید به آسانی برای اینستاگرام محتوای تصویری ایجاد نمایید. درین نرم افزار به بیش تر از ۳۰۰ غربال و بیشتر از ۲۰ ابزار ادیت متفاوت دسترسی خواهید داشت که اکثر آن ها به طور بدون پول قابل استعمال می‌باشند. این برنامه قابلیت به کار گیری از اشکال افکت‌ها و جلوه‌های بصری را برای شما آماده می‌نماید و به شما یاری می‌نماید تا تصاویر و ویدیو‌های دیدنی بسازید. یکی‌از مزایای این نرم افزار، قابلیت و امکان ذخیره بازنویسی‌های انجام یافته روی ویدیو میباشد که عمل بازنویسی و ادیت فیلم را به صورت قابل توجهی تسهیل و تسریع می‌نماید.
نرم افزار Adobe Premiere Rush
این نرم‌افزار یک کدام از دیگر از ابزارهای ساخت محتوای تصویری میباشد که دارنده ورژن اندروید، IOS و ورژن دسکتاپ میباشد. با به کارگیری از این اپ می توانید ویدئوهای فن‌ای و باکیفیت بسازید. ورژن مجانی این اپ قابلیت تشکیل داد و ذخیره ۳ کلیپ را به طور بدون‌پول به شما میدهد ولی برای به کارگیری بیشتر بایستی با پرداخت هزینه، اشتراک خریداری فرمایید. با به کارگیری از این نرم افزار می توانید به فضای ابری دسترسی داشته باشید و ویدئوهای خویش را در آن ذخیره نمایید. این امکان قابلیت دسترسی راحت به فیلم‌های بازنویسی گردیده قبل را برای شما مهیا می‌نماید.
بازنویسی کلیپ در‌این نرم افزار به صورت قدم به قدم ایفا میگردد و قابلیت تحلیل و بازنویسی هر مرحله برای شما وجود دارااست. علاوه بر این اندازه فیلم‌های دستکاری گردیده نیز قابل تغییر‌و تحول میباشد و می توانید به فیلم خویش متن و تیتر اضافه نمائید یا این که متون و بازنویسی‌های پیشین را تغییر و تحول دهید.
نرم افزار Anchor
این برنامه که ورژن IOS وAndroid داراست، برای ایجاد پادکست و فیلم بسیار مطلوب میباشد. در‌این اپلیکیشن به ابزارهای مختلفی دسترسی خواهید داشت که قابلیت و امکان بازنویسی ویدیو، اشتراک‌گذاری آن و تشکیل داد پادکست و محتوای صوتی را برای شما مهیا می‌نماید. به عبارت دیگر در‌صورتی‌که قصد ایجاد پادکست ویدئویی و صوتی را دارید، نرم افزار Anchor با‌یقین یکی‌از شایسته ترین آیتم‌های شما خواهد بود.
نرم افزار Animoto
برای تنظیم ویدئو از یک سری ویدئوی متفاوت میتوانید از این نرم افزار به کار گیری فرمائید. درین نرم افزار می توانید به تیم متنوعی از موسیقی‌ها دسترسی داشته باشید و از آ‌ن‌ها در ویدئوهای خویش به کارگیری فرمائید. علاوه بر این قابلیت و امکان به اشتراک‌گذاری در فضای مجازی، به کارگیری از متن و تیتر را نیز خواهید داشت.
نرم افزار BeeCut
این اپ مطلوب اشخاص مبتدی و تازه کار وتازه‌عمل میباشد. درین اپ میتوانید به آسانی و سوای نیاز به مهارت خاصی ویدیو بسازید و حتی از طرح‌های مهیا در درون اپ برای ویدئو‌های خویش استعمال فرمایید.
نرم افزار Boomerang
این اپلیکیشن یک کدام از دوست داستنی‌ترین ابزارهای ساخت محتوای تصویری در گوشی میباشد که برای یوزرها اینستاگرام پباده سازی گردیده و مطلوب ایجاد کرد ویدئوهای کوتاه و ویدئوهای معکوس برای اینستاگرام میباشد. شما می توانید در درون نرم افزار فیلم‌برداری فرمائید و به راحتی و در کوتاه‌ترین فرصت محتوای تصویری و ویدئویی بسازید.
نرم افزار FlipaClip
این نرم افزار که ورژن IOS و اندروید آن مو جود میباشد مطلوب ایجاد کرد کارتن و فیلم‌های فن‌ای و کیفیت بالا میباشد. شما می توانید محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده درین نرم افزار را در اینستاگرام، فیسبوک،‌ یوتیوب و بقیه کانال‌های مجازی به اشتراک بگذارید. علاوه بر این قابلیت گزینش فرمت و تهیه و تنظیم قاب نیز برای شما مهیا میباشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:14

معرفی چند ابزار تولید محتوا

در این مقاله چند ابزار تولید محتوا را برای شما عزیزان شرح داده ایم، بنابراین اگر قصد دارید با ابزارهای تولید محتوا آشنا شوید بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. 
کامتازیا Camtasia
اپلیکیشن ایجاد محتوا, معرفی ۱۴ برنامه موثر برای اشکال ساخت محتوا
شما برای ساخت و ساز محتوای آموزشی ممکن میباشد نیاز داشته باشید که از ورقه مانیتور خویش فیلم بگیرید. اپلیکیشن کامتازیا یکی شایسته ترین مورد ها برای این عمل میباشد.

3dsmax (۳D Max)
یکی‌از قابل انعطاف افزارهای کاربردی برای ساخت‌و‌ساز محتوای ویدئویی مکس میباشد. درصورتی که شما تخیل کارکشته دارید، اپلیکیشن های سه بعدی ساز مثل تریدی مکس این اذن را به شما میدهند تا به ذهنیت و ایده خویش عینیت ببخشید. همینطور از 3dmax برای ایجاد کرد کارتن های سه بعدی استعمال می‌گردد.

 افتر افکت (Adobe After Effects CC)
نرم‌افزار ساخت‌و‌ساز محتوا, معرفی ۱۴ اپ موثر برای اشکال ایجاد محتوا
موشن گرافیک یک کدام از محتواهای تصویری میباشد که بسیار گزینه اعتنا میباشد. برنامه افتر افکت قادر است دراین مورد بسیار کاربردی باشد. هر آنچه که شما در سمت ساختن یک موشن گرافیک نیز دارید در افتر افکت وجود دارااست.

 استوری لاین (Articulate Storyline)
اپلیکیشن استوری لاین (Storyline) یک اپ ساخت و ساز محتوای الکترونیکی و آموزشی به طور اسلایدشو میباشد که تجهیزات اکثری از قابل انعطاف افزارها را به طور یک جا در خویش مکان داده میباشد.

این اپلیکیشن در واقع ورژن پیشرفته اپلیکیشن پاورپینت میباشد. شما میتوانید سوای نیاز به قابل انعطاف افزارهای جانبی، محتوای خویش را فقط با به کارگیری از برنامه ایجاد محتوای استوری لاین ساخت‌و‌ساز نماید.

این نرم‌افزار قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز اطراف های آموزشی تعاملی و بی نیاز را با اضافه کردن موادسازنده متفاوت به عصر آموزشی را، به ما می‌دهد.

این برنامه مهمترین اپ ساخت‌و‌ساز محتوای الکترونیکی میباشد که مزیت های آن به شرح پایین میباشد:

محیطی معمولی و کاربرپسند
سازش با گویش فارسی
عدم نیاز به علم کدنویسی
تنوع در پوشه‌های خروجی
قابلیت امتحان سازی
ضبط بدون واسطه صدا بر روی اسلایدها
قابلیت تصاحب کردن فیلم از ورقه مانیتور
قابلیت و امکان دستکاری صدا و فیلم
افکت های پیش فرض
کاراکتر های فراهم

 اپ جئو جبرا GEO GEBRA
اپ جئوجبرا برای ترسیم اشکال نمودار و گونه های هندسی کاربرد داراست. جئوجبرا اطراف کاربری معمولی‌ای داراست و معلمان ریاضی می توانند در درس دادن ریاضی از این اپ کاربردی به کار گیری نمایند. همینطور شما تحت عنوان آفریننده محتوای آموزشی می توانید از این اپلیکیشن به کارگیری نمائید.

 ورد Word
نرم‌افزار ورد word که یکی قابل انعطاف افزارهای دسته آفیس میباشد، مهمترین برنامه برای ساخت‌و‌ساز محتوای متنی میباشد. این اپلیکیشن در واقع یک ابزار تایپ میباشد که تجهیزات بسیار متعددی دارااست که اکثرا با کلیه آنان آشنا نیستند.

شما با استعمال از اپلیکیشن Word قدرتمند خواهید بود اشکال نمودار ها، جدول های و متن های گوناگون را ساخت نمائید. همینطور امکاناتی در ورد و نرم‌افزار ورد پرس وجود دارااست که می‌توانید محتوای متبوع خویش را بدون واسطه از ورد به وب سایت خویش ارسال نمایید و محتوای وبسایت را رئیس فرمائید. این قابلیت و امکان با پورتکل XML-RPC (پورتکل فراخوان فرمان از روش به دور) قابلیت و امکان پذیر خواهد بود.

 Ideaflip
برای ساخت‌و‌ساز محتوا، داشتن ایده خلاقانه امری اصلی میباشد. جای این که با اولی ایده ای که به ذهنیت شما میرسد درگیر تایپ کردن محتوا فرمائید، همت نمایید طوفانی در ذهن خویش ساخت و ساز فرمائید و با خیالی گشوده بعضا از نظرات را پیدا فرمایید که حقیقتاً شایسته ترین می باشند.

شما به مکان تایپ کردن تمامی چیز (نظرها و متن محتوا) بر روی یک برگه، میتوانید از ابزار Ideaflip به کار گیری فرمایید. این ابزار یک برنامه موبایلی میباشد و یک گوشه و کنار تعاملی و بصری در مشت شما قرار می‌دهد که میتوانید ایده های خویش را در آن یادداشت نمایید، آنان‌را مدیر نمایید و گسترش دهید. پباده سازی رابط کاربری آن محدودیت های بصری را برطرف می نماید، به‌این مفهوم که شما در اجرا هر کاری که ایده های را توسعه و گسترش دهد، آزاد میباشید. این اپلیکیشن را مطلقا آزمون فرمائید.

گرامرلی Grammarly
نرم‌افزار ساخت و ساز محتوا, معرفی ۱۴ اپلیکیشن اثرگذار برای گونه های ساخت محتوا
ساخت محتوای انگلیسی برای اشخاص غیر ساکن (افرادی که انگلیسی لهجه نیستند) با معضل‌های متعددی همپا میباشد. یک کدام از گرفتاری ­های آنان هنگام نگارش متن به گویش انگلیسی، رعایت کردن قواعد گرامر و تایپ کردن جملا‌ت درست میباشد که به حیث املایی و دستوری تماما صحیح باشد. بخصوص در صورتی‌که شما قصد دارید نوشته‌ی علمی­ ای علمی به گویش انگلیسی بنویسید، کوچکترین نادرست نگارشی می‌تواند سبب ساز می‌گردد که نوشته‌ی‌علمی شما نیاز به تصحیح و بازبینی دوباره پیدا نماید. همینطور در صورتی نوشته‌ی‌علمی ای برای یک وب سایت می‌نویسیداشتباهات نگارشی قادر است مخاطب را از مطالعه ادامه نوشته‌ی علمی شما گشوده داراست و این قضیه در غایت در موضع وب سایت شما تاثیر مخربی خواهد داشت.

ولی نگران نباشید! گرامرلی Grammarly مانند هر که کنار شما نشسته میباشد و دائما مشکلات نگارشی را به شما گوشزد میکند، در چنگ شما قراردارد. این اپ با نصب بر روی ورد (ورژن ویندوز) میتواند در طول تایپ کردن مطالب در ورد مشکلات شمارا مشخص و معلوم نماید. همینطور ورژن‌ی مرورگر کروم گرامرلی بر روی ورد پرس انجام می شود که گشوده هم می تواند در ساخت و ساز محتوای انگلیسی برای وب سایت به شما امداد متعددی نماید.

تفکیک قابل انعطاف افزارهای ساخت‌و‌ساز محتوا بر پایه ی نوع محتوا
برای انسجام مقاله و همینطور ساخت‌و‌ساز شعور بهتر عملکرد قابل انعطاف افزارها، در اینجا همه قابل انعطاف افزارهای بالا را بر طبق نوع ساخت و ساز محتوا (متنی، تصویری و …) تیم بندی کرده‌ایم. برخی از قابل انعطاف افزارها ممکن میباشد در یک‌سری گزینه مشترک باشند.

اپ‌های ایجاد محتوای متنی
وُرد Word
Ideaflip
گرامرلی Grammarly
Quora
اپلیکیشن برای ساخت و ساز محتوای تصویری
فوتوشاپ Photoshop
اپلیکیشن جئو جبرا GEO GEBRA
برنامه Quora
اپ ساخت و ساز محتوای ویدئویی
تریدی مکس (۳D Max)
افتر افکت (Adobe After Effects CC)
کامتازیا Camtasia
آدوب نشانه گر Adobe Flash Professional
پریمیر پرو Premiere pro
فوتوشاپ Photoshop
قابل انعطاف افزارهای ساخت و ساز محتوای آموزشی-الکترونیکی
استوری لاین (Articulate Storyline)
کامتازیا Camtasia
آتوپلی مدیا استادیو AutoPlay Media Studio
آدوب نشانه گر Adobe Flash Professional
آدوبی آودیشن (Adobe Audition)
نرم‌افزار ساخت و ساز محتوای صوتی
آدوبی آودیشن (Adobe Audition)

توده بندی
درین نوشته ی علمی ۱۴ برنامه موثر برای اشکال ساخت و ساز محتوا را به شما معرفی کردیم. می بایست به‌این نکته اشاره کنیم که قابل انعطاف افزارهای بسیار بیشتری دراین مورد وجود دارا‌هستند. البته ما همت کرده ایم که از تکرار قابل انعطاف افزارهای شبیه که سعی حدودا یکسانی دارا هستند دوری کنیم.

این نکته را نیز به خیال و خاطر داشته باشید که صرفا احاطه به قابل انعطاف افزارهای متعدد نمی‌تواند برای ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب و دائمی کافی باشد. برای فهمیدن نکاتی که شما دراین مورد مورد نیاز خواهید داشت میتوانید خصوصی به نوشته‌ی‌علمی‌های ایجاد محتوای با صرفه گردیده برای گوگل چه است و ۲۲ نکته در ساخت‌و‌ساز محتوا بر پایه ی seo بزنید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت: 16:46

معرفی بهترین ابزار تولید محتوا

ساخت محتوا یک کدام از اصلی ترین معضل های بازاریاب های محتوا میباشد. به همین خیال تصمیم گرفتیم در‌این مقاله چند ابزار تولید محتوا کاربردی را به شما معرفی کنیم. با قرائت ادامه مقاله ما‌را ملازمت فرمایید.

ابزارها و منابع برای ساخت محتوا
برای صرفه جویی در طول شما ما لیستی از ابزارهای فوق العاده برای ساخت و ساز محتوا گردآوری کرده ایم. چه شما به یک ایده خوب و یا این که یک اپ دستکاری عکس بی آلایش نیاز داشته باشید میتوانید در لیست ابزارهای فوق العاده ای پیدا نمائید. برای راحتی شما در گروه بندی های متفاوت ارائه گردیده است که بتوانید به راحتی ابزار مطلوب تان را پیدا فرمائید.

 

محتوا نهفته
ابزارها و منابع برای ایجاد محتوا
ویدیو معرفی ابزارهای ایجاد محتوا
ابزار مطلوب برای کشف کردن نظرات
ابزارهای نسخه برداری رایتینگ
ابزارهای ساخت محتوا برای پباده سازی
ابزارهای ساخت محتوا در قالب کتاب الکترونیک
ابزارهای پست الکترونیک مارکتینگ
ابزارهای اینفوگرافیک
ابزارهای ساخت و ساز محتوا برای ایجاد کرد کلیپ
ابزارهایی برای جستن عکس های خوب
کلیپ معرفی ابزارهای ساخت محتوا

 

ابزار مطلوب برای جستن نظرات
محتوای فوق العاده از یک ایده فوق العاده به دست میاید که سبب ساز عشق مندی و جذب عموم می‌شود. این ابزار به شما یاری می نماید که بتوانید ایده های نیکی برای ساخت محتوا محتوا پیدا نمایید.

 

Google Trends : ابزاری میباشد که به شما امداد می نماید تا بدانید عموم درباره با چه موضوعاتی در گوگل کاوش می نمایند.

ابزارهای ساخت محتوا
ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوا

ابزارهای اسکن رایتینگ
ابزارهای تشخیص محتوای نسخه برداری به شما امداد می نمایند که در شرایطی که که نیاز به ساخت‌و‌ساز محتوا از روش ویرایش دارید تحلیل نمایید که آیا محتوای شما نسخه برداری به حساب آورده می شود یا این که نه. به امداد این ابزارها می‌توانید متن خویش را به طوری دستکاری فرمایید که اسکن نباشد.

1.Grammarly : یکابزار آنلاین فراگیر میباشد که به محاسبه کردن لهجه، املا و از تمامی اساسی‌خیس تشخیص محتوای نسخه برداری گردیده امداد می‌ نماید. اکثری از وب لاگ نویسان و بازاریابان محتوا این ابزار را موءثر میدانند چرا‌که به آنان امداد می نمایند تا ارزیابی نمایند که آیا یک محتوا نسخه برداری میباشد یا این که نه. همینطور به تولیدکنندگان محتوا امداد می‌ نماید که متن خویش را دستکاری نمایند تا نسخه برداری نباشد.

2.Copyscape : ابزاری برای محاسبه نوشته از حیث نسخه برداری بودن میباشد.

3.Hemingway Editor : در‌حالتی که به گویش انگلیسی ساخت محتوا می‌کنید میتوانید از این ابزار برای کوتاه کردن جملا‌ت استعمال فرمائید.

4. Common Errors in English Usage : همینطور در حالتی‌که از لهجه انگلیسی برای ساخت محتوا به کارگیری میکنید می‌توانید در‌این ابزار مشکلات رایج به لهجه انگلیسی را ملاحظه کنید که از به کاربرد آن‌ها دوری فرمایید.

 

 

ابزارهای ساخت محتوا برای پباده سازی
شما در شرایطی‌که یک طراح ماهر و یا این که آماتور باشید این ابزارها به شما در ساخت محتوا یاری خواهند کرد.

1.Adobe Creative Cloud: ابزار فوق العاده ای برای تصحیح کردن هر چیزی از اینفوگرافی تا کارتون ها (مشمول فتوشاپ، ایلاستریتور، ایندیزاین و … ) میباشد. این ابزار برای طراحان ماهر مطلوب میباشد.
2.Adobe Spark: یک ابزار معمولی برای تبدیل ایده های شما به روایت های تصویری میباشد.
3. Visage: ابزاری میباشد که ایجاد محتوا را راحت می نماید.
4. Adobe Capture CC: ابزاری میباشد که تصاویر را به پالت های رنگ تبدیل می نماید.
5.Colorhexa: منبعی برای جستن داده ها در رابطه رنگ ها میباشد.
6.Flipping Typical: ابزاری میباشد که به شما اذن می‌دهد چند فونت را به طور به طور همزمان محاسبه نمایید.
ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوا
ابزارهای ساخت محتوا

ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوا در قالب کتاب الکترونیک
کتاب های الکترونیک خط مش فوق العاده ای برای آرم دادن تخصص شما میباشد. ابزارهای پایین به شما امداد می نمایند تا سهل خیس و ماهر کتاب های الکترونیک بسازید.

1.FlipHTML5: یک ابزار ای-بوک برای پباده سازی عکس ها، لینک و پیوند ها، کلیدها، ویدیوها، اسلایدشوها و … میباشد.

2.Kotobee: یک ابزار دستی برای ایجاد و اشتراک گذاری کتاب های الکترونیک میباشد.

3.My eCover Maker: یک ابزار بی آلایش برای ساخت و ساز کاور کتاب های الکترونیک میباشد.

 

ابزارهای آدرس اینترنتی مارکتینگ
پست الکترونیک مارکتینگ قسمت حیاتی برای محافظت رابطه ها شما میباشد. خوشبختانه ابزارهای زیاد وجود دارا‌هستند که به شما امداد می نمایند تا پست الکترونیک ها، خبر نامه ها، کمپین های فوق العاده ای تولید فرمائید.

1. BEE: این ابزار به شما یاری می نماید تا سریعا پست الکترونیک های زیبایی تولید فرمایید.

2. GetResponse : ساخت‌و‌ساز نشانی اینترنتی، بازاریابی اتوماتیک، پباده سازی صفحه های لندینگ و … از تجهیزات این ابزار میباشد.

3.Sender: ابزار آدرس اینترنتی مارکتینگ بدون پول برای تولید مجله های فوق العاده میباشد.

4. Mailchimp : ابزاری با رابط کاربری بی آلایش برای بازاریابی اتومات میباشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 167 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 16:28

برای تولید محتوا به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

ابزارهای ایجاد محتوای الکترونیکی

فراگیری ابزار تولید محتوا الکترونیکی امروزه به یکی‌از موضوعات مهمی تبدیل گردیده‌است که در دنیای وب و مجازی بسیار به آن اهمیت داده میگردد همینطور به تازگیً مدرسه ها، دانشکده ها، بخش اعظمی از شرکت های آموزشی وحتی سوله ها و اداره ها ساخت محتواهای آموزشی را جزء لازمات آموزشی خویش قرار داده اند.

برای آغاز به مسیر ساخت محتوای الکترونیکی میپردازیم.

 

ساخت‌و‌ساز محتوای الکترونیکی

ایجاد محتوای الکترونیکی به طور های متعدد قابلیت و امکان پذیر میباشد. به عنوان مثال ایجاد اپ های آموزشی متناسب با موضوعات کتاب ها درسی، ساخت و ساز بقیه اجزای آموزشی، ساخت‌و‌ساز قابل انعطاف افزارهای بازی، سرگرمی و آموزشی، ایجاد قابل انعطاف افزارهای پرورشی، ایجاد قابل انعطاف افزارهای امتحان گیر و یا این که ایجاد قابل انعطاف افزارهای خزانه اطلاعاتی می‌تواند مثال ای از ابزار های ساخت و ساز محتوای الکترونیکی باشد.

 

یادگرفتن الکترونیکی

بخشی از محتوای الکترونیکی به عبارتی یادگرفتن الکترونیکی میباشد که امروزه یکی‌از موضوعات اساسی در دنیای یادگرفتن و فناوری داده ها میباشد که به تیم ای از عکسها، متنها، وفایلهای صوتی (پادکست) و تصویری گفته میگردد که به امداد اپ‌های گوناگون تشکیل داد و ساخت‌و‌ساز محتوا ساخت گردیده اند تا مبحثی را فراگیری دهند.

 

محتوای آموزشی الکترونیکی می‌تواند واحد سنجش یادگیری فراگیر را بالا پیروز شود و تجربه موءثر و لذت بخشی از یادگرفتن را برای وی مهیا نماید. به عبارت دیگر مراد ما از محتوای الکترونیکی تجربه جدیدی در قالب یادگیری الکترونیکی میباشد.

 


روند ساخت محتوای الکترونیکی

ایجاد محتوای الکترونیکی مشتمل بر یک‌سری مرحله میباشد:
1. پباده سازی که مشتمل بر موراد پایین است:
فراهم سازی محتوا جهت تبدیل به محتوای الکترونیکی.
تهیه و تنظیم سناریوی اجرایی طبق فرآیند پروژه.

2. ساخت‌و‌ساز اجزای آیتم به کارگیری در ساخت‌و‌ساز محتوای الکترونیکی میباشد.

3.توده بندی که دربرگیرنده ایجاد کرد محصولی از قبیل: متن، عکس، کارتون، فیلم و صدا میباشد تا به ارائه محتوا بپردازد.

4. نشر یا این که ارائه محتوای الکترونیکی از شیوه های متعدد است.

چهار قدم تنظیم یک محتوای آموزشی

 

توده‌آوری محتوای آموزشی.
مهیا سازی داده ها توده آموری گردیده
پباده سازی گرافیکی صفحه های و سرفصل‌ها مطابق محتوای جمع آوری گردیده.
اتوران سازی محتوا.

 

گردآوری محتوای آموزشی :

محتوا مهمترین نصیب یک اپ میباشد. که دربرگیرنده فیلم، عکس، صدا، متن، پویانمایی و ... بوده و غرض آن یادگرفتن یک یا این که تعدادی قسمت از محتوای درسی میباشد. شما چنانچه قصد ساخت‌و‌ساز یک برنامه آموزشی را داشته باشید می بایست 50% فرصت و انرژی خودتان رو صرف این مرحله فرمایید.

مهیا سازی محتوای گردآوری گردیده :

پس از اینکه محتوای اول شما مهیا شد نمی توانید به به عبارتی شکل استعمال فرمایید بلکه در آغاز می بایست هر کدام از آن‌ها‌را با نرم‌افزار های ادیت دستکاری نموده و مهیا ی به کارگیری در اپلیکیشن های اتوران ساز فرمایید. این مرحله 20% وقت و انرژی شمارا خواهد گرفت.

پباده سازی گرافیکی صفحه ها :

این نصیب بعداز محتوا قابل لمس ترین نصیب یک برنامه میباشد در واقع داشتن یک محتوای مطلوب و بی نقص، فارغ از اعتنا به نقاشی کردن آن محتوا ! تاثیر پذیری و استفاده کننده پسندی آن را به شدت کاهش می‌دهد. بدین ترتیب پباده سازی گرافیکی صفحه های به خواسته اکران محتوای تهیه و تنظیم گردیده قادر است باعث به ارائه اثر تاثیر گذار و موفقی خواهد بود. این نصیب هم 20% اهمیت ساخت‌و‌ساز محتوا را داراست.

اتوران سازی :

شما تا به اینجای فعالیت 90% مراحل ساخت محتوای خودتان را ایفا داده اید. بخش اعظمی از اشخاص مبتدی و مبتدی و تازه کار میپندارند قسمت اعظم عمل یک پروژه نصیب اتوران سازی آن میباشد . در حالی که بیشترین وقت یک محتوا ساز تهیه و تنظیم محتوا، نقاشی کردن محتوا و آنگاه تبدیل به اتوران میباشد.

ابزارهای ایجاد محتوای الکترونیکی


برای متن: ورد، UltraEdit، EditPad

در ساخت‌و‌ساز عکس: فتوشاپ، SnagIt, photoimpact

در تشکیل داد کارتن: اشاره گر، Adobe Captivate

قابل انعطاف افزارهای کاربردی فیلم: کامتازیا،Adobe Captivate

قابل انعطاف افزارهای صدا:SoundBooth, Sound Fourge, Audition Captivate

برای ایجاد کرد لوگو یا این که نشان: پیکان، corel

ایجاد کرد اسلاید: PowerPoint

اپ های ایجاد امتحان: کامتازیا،Captivate, Quiz builder, Eleaing builder

 

لیست بعضا از قابل انعطاف افزارهای ساخت و ساز محتوای الکترونیکی


AdobeCaptivate

اپلیکیشن Adobe Captivate یکی‌از توانا ترین نرم‌افزار های ایجاد فولدر های آموزشی در عالم میباشد که ساخت‌و‌ساز کمپانی بزرگAdobe است. این نرم‌افزار امکان ساخت‌و‌ساز پوشه های آموزشی با فرمت HTML مکان نما و … را دارا ست. بوسیله این اپلیکیشن می قدرت یادگرفتن های الکترونیکی و مجازی قدرتمندی به طور چندرسانه ای و تعاملی وجود آورد. این نرم‌افزار بسیار پرکاربرد در تشکیل داد پوشه های آموزشی، همگی تجهیزات را برای افرادی که میخواهند به تنظیم اپلیکیشن های آموزشی بپردازند مهیا می نماید. یکی‌از تجهیزات ویژه این برنامه قابلیت و امکان فیلم برداری از دسکتاپ کیفیت خوب بسیار بالا میباشد. همینطور میتوانید با افزودن صدا از روش میکروفون یا این که توضیحات متنی از روش نرم‌افزار آن را بدون نقص نمائید. یک کدام از دیگر از قابلیت و امکان های بسیار عالی این اپ این میباشد که شما می‌توانید پوشه های متنی و مالتی مدیای خویش را با فرمت های متعدد با یکدیگر ادغام کرده و در قالب پوشه آموزشی در آورید. فرمت هایی مثل HTML، فلشSWF و همینطور تصاویر گرفته گردیده از عمل با یک‌سری اپلیکیشن را در کنار یکدیگر قرار داده و با افزودن توضیحات، فراگیری عمل با نرم‌افزار های گوناگون را بسازید. داده ها خاص نظیر علم ها گوناگون، وضعیت جغرافیایی، آب و هوا ، خصوصیت های توریستی شهرها و.. در قالب فولدر های HTML در کنار یکدیگر قرار دهید و دایره المعارف مخصوص بسازید.

 

Adobe After Effects CS4

یکی‌از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در عالم که انقلاب وسیعی در بینش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده میباشد. این اپ هماهنگی بالایی با قابل انعطاف افزارهای Adobe Photoshop, Adobe Premiere و Adobe Auditionدارد. از این نرم افزار به شدت در صنعت تصویر متحرک و فیلم های ویدیویی و تیزر فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی به کارگیری میگردد . اکثری از شاهکار های سینمایی و تبلیغات تلویزیونی اکثر اوقات کالا برنامهAE میباشد. همان اپلیکیشن After Effects در مسئله تلفیق و مخلوط تصاویر متحرک به عبارتی قدرتی را در اختیاز شما قرار می‌دهد که ابزارهای نگارگری و ترسیمی در مشت هنرمندان قرار داده اند.

 

Adobe Flash CS4 Pro

طرحی برای ایجاد کرد کارتون و نرم افزار های مولتی مدیا و تعاملی

Adobe Photoshop CS4 11 ME

ابزاری گرافیکی و توانا جهت بازنویسی و رئیس و سازماندهی تصاویر با قابلیت و امکان تایپ فارسی دارنده تجهیزات نامحدود برای پباده سازی.

 

Camtasia Studio 7.0.1

قابلیت و امکان ساخت سهل وآسان فیلم های آموزشی، نمایشی و بقیه جریان های آنلاین و تجهیزات بی شمار و بی نقطه پایان؛ همینطور امکان دستکاری و ارتقاء ویدیو های خویش از روش نوشته ها، عنا وین و نسبت ها، گران قدر و حقیرکردن تصاویراز ویژگیهای بارز این اپ میباشد. پیکربندی قسمت های ویرایشی این نرم‌افزار آنقدر بالاست که نسبتاًً همه نیازهای یوزرها را برآورده می نماید. خروجی های متنوع از قبیل Flash, QuickTime و بقیه فرمتهای رایج، ضبط آحاد عنصرها و داده های ارائه گردیده به وسیله پاورپوینت و …… ازمزایای بالای این اپلیکیشن میباشد.

 

Demo Shield

از قابلیت و امکان های دموشیلد می قدرت تشکیل داد گونه های اتوران، تشکیل داد ماهر قابل انعطاف افزارهای آموزشی و همینطور فراگیری در دور و اطراف مشابه سازی گردیده به طور Interactive اسم پیروزی. فعالیت با دموشیلد بسیار بی آلایش میباشد و نیاز به داده ها متعددی ندارد و یک استفاده کننده معمولی نیز می‌تواند به راحتی با آن فعالیت نماید. این نرم‌افزار دارنده اتوران های فراهم و صفحه های مربوط به هم میباشد. این اپ فولدر های عکس با پسوند Bmp,Gif,Pcx,Png,jpg فولدر های متنی با پسوند Rtf پوشه های ویدیویی با فرمت Avi,Scm,Mov,Qt پوشه های صوتی با فرمت های Wav,mp3,mid,rmi را به خیر و خوبی پشتیبانی می نماید

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:29

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :